DE EXPO
Wat mag ik verwachten van Viva Frida Kahlo?
Viva Frida Kahlo neemt je mee in het leven en werk van de beroemde Mexicaanse kunstenares Frida Kahlo. Haar meest iconische schilderijen komen tot leven in deze 360°-beleving in The VIAGE, in het hart van Brussel.
Waar vindt de expo plaats?
De expo vindt plaats in The VIAGE in Brussel. Hoe er te geraken ?
Vindt de expo binnen of buiten plaats?
De expo vindt binnen plaats, in een ruimte met airco.
Hoe lang duurt een bezoek?
Een bezoek duurt ongeveer 60 à 90 minuten, maar je mag zo lang blijven als je wilt.
Is er ter plaatse eten en drinken te koop?
Je kan eten en drinken kopen aan de bar van VIAGE, die toegankelijk is voor bezoekers van de tentoonstelling. Daarnaast wordt er in VIAGE Chill een speciale Frida Kahlo-smoothie verkocht!
Is er parking aanwezig?
De dichtstbijzijnde parking is Interparking Brussels - Parking De Brouckère, gelegen aan de Augustijnenstraat 14/16 · Telefoon: 02 549 54 10.
Zullen er nog data toegevoegd worden?
Helaas kunnen we niet garanderen dat er extra data worden toegevoegd. Raadpleeg de website voor de meest actuele informatie over beschikbaarheid, data en tijden.
Wat is de dresscode?
Er is geen specifieke dresscode voor deze ervaring. Casual kledij volstaat.
Is er merchandise te koop?
Ja, er is merchandise beschikbaar in de Frida Kahlo Shop.
TICKETS
Waar kan ik tickets kopen?
Via de Fever-app (beschikbaar op Google Play Store en in de Apple Store), via de Fever-website of ter plaatse aan de kassa.
Kan ik ter plaatse een ticket kopen?
Tickets zijn ter plaatse beschikbaar, afhankelijk van de capaciteit en beschikbaarheid. We raden echter aan om van tevoren tickets te kopen.
Kan ik contant betalen?
Nee, alleen cashloze betalingen zijn mogelijk.
Kan ik mijn tickets overdragen aan iemand anders?
Ja, je kunt je tickets gratis overdragen via de knop 'Transfer Tickets' op je ticket in de Fever app. Heb je hulp nodig? Neem dan hier contact met ons op en vermeld het bestelnummer van je ticket.
Moet ik mijn ticket afdrukken?
Nee, je hoeft je ticket niet af te drukken..
Waar kan ik mijn tickets vinden?
Je vindt je tickets in het menu 'Tickets' van de Fever-app, die je kunt downloaden via Google Play of de Apple Store. Ook kun je ze terugvinden op de Fever-website of in de aankoopbevestiging die je van Fever hebt ontvangen.
Vind je je ticket niet? Neem dan contact met ons op.
Kan ik de datum van mijn ticket wijzigen? Zijn terugbetalingen mogelijk?
Voor dit evenement is iedere verkoop definitief. Tickets kunnen niet worden terugbetaald, geruild of gewijzigd. Voor meer informatie kan je onze Algemene Voorwaarden raadplegen.
Als je echter de FLEX-optie hebt gekocht, kan je op de gekozen dag komen wanneer je maar wil. Indien nodig kan je ons ook contacteren om de dag te wijzigen.
Bij uitzonderlijke omstandigheden en overmacht kan je contact met ons opnemen voor het wisselen van reguliere tickets. We doen ons best om je ticket om te ruilen naar een andere dag. Houd er echter rekening mee dat terugbetalingen niet mogelijk zijn.
Kan ik een groepsreservatie maken?
Wil je met een groep komen, stuur dan een mailtje naar groups@vivafridakahlo.be met de data die je verkiest en de grootte van je groep.
Wil je een (privé-)evenement organiseren? Neem dan contact met ons op via vivafridakahlo.bru@gmail.com met de data waarin je geïnteresseerd bent, de grootte van je groep en meer info over het evenement dat je wil organiseren.
Kan ik de experience uitkopen voor een groep of bedrijf (verjaardagsfeest, bedrijfsevenement, teambuilding, enz.)?
Ja, dat is mogelijk! Stuur ons een bericht via vivafridakahlo.bru@gmail.com .
Hoe regel ik eten en drinken bij een privé-event?
Je mag je eigen eten en drinken meebrengen. Wil je liever catering, stuur dan een mailtje naar vivafridakahlo.bru@gmail.com , wij doen de rest.
Bieden jullie perspassen aan?
Toegang tot de expo is niet mogelijk met enkel een perspas. Ben je journalist en wil je verslag doen over de expo? Neem dan rechtstreeks contact op met onze persverantwoordelijken:
– Voor Franstalige media: Full Options – deroubaix@fulloptions.com
– Voor Nederlandstalige media: Speakup Communications – mariam@speakupcommunications.be
Bieden jullie korting aan voor scholen?
We geven korting aan scholen. Vanaf 8 leerlingen krijgt één begeleidende leerkracht gratis toegang. Daarnaast ontvang je voor elke extra 10 leerlingen opnieuw één gratis ticket voor een begeleider. Er is een educatief pakket beschikbaar om leerlingen voor en tijdens het bezoek te begeleiden. Je kan ons steeds contacteren via vivafridakahlo.bru@gmail.com / schools@stagemagic.be.
Is er een korting voor militairen en leerkrachten?
We bieden geen individuele korting aan voor militairen of leerkrachten.
Voor begeleidende leerkrachten bij een schoolbezoek in groep zijn er wel speciale tarieven voorzien.
Wat is het verschil tussen een FLEX-ticket en een standaard ticket?
Met een standaard ticket krijg je toegang tot de experience op een specifieke datum en specifiek tijdstip. Met een FLEX-ticket kies je zelf het tijdstip van je bezoek binnen de beschikbare openingsuren.
Let op: als je een FLEX-ticket hebt, controleer dan goed de data en openingsuren van de experience.
TOEGANKELIJKHEID
Moet ik stipt aanwezig zijn op het geplande tijdstip van mijn bezoek?
We raden aan om op het tijdstip op je ticket aanwezig te zijn, maar je hebt toegang tot 30 minuten na je geboekte tijdslot.
Zijn huisdieren welkom?
Nee, alleen blindengeleidehonden zijn toegestaan.
Is de locatie toegankelijk voor personen met een beperkte mobiliteit?
Ja, de expo is toegankelijk voor personen met een beperkte mobiliteit.
Welke voorwerpen zijn verboden bij de expositie? Mag ik roken of vapen?
Roken en vapen zijn niet toegestaan. Om de veiligheid en het comfort van iedereen te garanderen, zijn volgende voorwerpen strikt verboden:
- Wapens van welke aard dan ook (inclusief replica’s en scherpe voorwerpen)
- Drugs
- Eten en drinken van buitenaf
Wie zich niet aan deze regels houdt, kan de toegang worden geweigerd of worden verwijderd zonder recht op terugbetaling. Dank voor je begrip.
Bieden jullie tickets aan voor begeleiders van bezoekers met een zorgbehoefte?
Ja, bezoekers die hulp nodig hebben mogen gratis worden vergezeld door een begeleider. De begeleider hoeft geen ticket op voorhand te kopen, maar kan zich op de dag van het bezoek gewoon melden bij het personeel om gratis binnen te mogen.
Is de expo toegankelijk voor mensen met een auditieve beperking?
Ja, de expo is ook toegankelijk voor doven en slechthorenden.
Is de expo toegankelijk voor mensen met een visuele beperking?
Helaas heeft de expo een sterk visueel karakter, waardoor we deze niet aanraden voor mensen met een visuele beperking.
Wordt er gebruikgemaakt van stroboscopen?
De expo bevat bewegende 360° projecties. Als je gevoelig bent voor dit soort lichtflitsen, meld dit dan aan ons personeel bij je aankomst.
Zijn er stoelen aanwezig? Zijn er zitplaatsen?
Deze expo bestaat uit een wandelparcours, maar geen zorgen: er zijn poefs en ligzetels aanwezig in de belevingsruimte en aan het einde van het parcours staan er stoelen om uit te rusten.
Zijn er toiletten aanwezig op de locatie?
Ja, er zijn toiletten aanwezig.
Mag ik foto's en video's maken?
Je mag foto's en video's maken, zolang je andere bezoekers niet stoort. Professionele apparatuur en statieven zijn echter niet toegestaan.
Is er een dienst verloren voorwerpen?
Je kan bij het personeel ter plaatse navragen of ze je verloren spullen hebben gevonden of stuur een mailtje naar vivafridakahlo.bru@gmail.com .
Is er een vestiaire?
Er is geen vestiaire aanwezig op de locatie.
Wat is de minimumleeftijd?
Jong en oud, groot en klein: iedereen is welkom! Kinderen onder de 12 dienen te worden begeleid door een volwassene. Kinderen jonger dan 4 jaar hebben gratis toegang. Kinderwagens zijn toegelaten.
Is er een audiogids beschikbaar?
Helaas bestaat er geen audiogids voor deze expo, maar het belangrijkste deel bestaat uit een audio-visueel spektakel met een voice-over en meeslepende muziek.